Przerwy w filmach

Jedną z najstarszych form reklamy, które istnieją przy wykorzystaniu telewizji są reklamy w przerwach pomiędzy filmami i w czasie ich trwania. Zwykle reklama tego rodzaju jest bardzo mocno irytująca głównie ze względu na długość jej trwania. Producenci telewizyjni po prostu nie znają umiaru nie wiedzą ile można dać reklam aby nie zdenerwować ludzi. Zwykle taka długa reklama ma odwrotny skutek ponieważ ludzie albo wychodzą sprzed telewizora albo też przełączają program i w rzeczywistości reklama nadawana w przerwie pomiędzy programami i tak samo w przerwie programu wcale nie musi być oglądana przez tyle ludzi jakby mogło to wynikać z kalkulacji. Oczywiście krótka reklama wcale nie miałaby aż tak negatywnego wpływu jednak telewizja stanowczo przesadza i po prostu długość trwania reklam jest stanowczo za długa. Teoretycznie istnieją pewne przepisy, które określają jak długo maksymalnie może trwać reklama w czasie przerwy to producenci potrafią stanowczo to obchodzić. Na przykład pomiędzy reklamami nadadzą kawałek zapowiedzi filmowej i w ten sposób reklama może trwać nawet 10-15 minut.

www.adpublica.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here